Friday, December 31, 2010

Tahun Baru^^,


Assalamualaikum... 





        


HAPPY NEW YEAR!!  
Hehee..gambar atas ni aku bt sendiri tau..jagan men-men..tensen je aku buat..dah siap..ilang..dah siap ilang..hish..demi tahun baru!!demi azam baru!!aku lakukan dengan begitu baik..baik ke ye?.. 

Ok..31-12-2010..aku kene ingat tarikh ni..sebabnye.. 
1- Negara Malaysia cuti..tapi kitorang tak cuti..huhu..dah nak dekat FINAL kan..BERKORBAN APA SAJA.. 

2-ade benda terjadi di kuliah tadi..ngee~..hehehe..takkan lupa sih.. 

3-erm..ape lagi ye? 

Itu je kot..tapi..semoga tahun 2011..memeberi warna-warni kat korangkorang..semoga apa yang korang impikan menjadi kenyataan pada tahun 2011..AMIN..tapi kalau tak tunaikan lagi azam tahun lepas..silalah tunaikan ye..terasa pulak aku..hehehe..  


Azam aku tahun ni..ermm..nak blaja rerajin..yang lain ''biarlah rahsia''..lagi pon tak de sape yang nak tahu kan?..hahaha.. 

Hehehehe~HAPPY!


Wassalam... 

eh lupe..    ^^, 


happy smile..


1 comment:

_aLiaHwaFa_ said...

ape yg berlaku? apa? apa?