cuak+takut+gentar = ?

January 22, 2011

Assalamualaikum.. 


Hai semua..(nada lemah)..aku nak story kat korangkorang..aku tak dapat nak focus bile aku buat sesuatu benda tu..cuti ni..aku dapat 2 penyakit..penyakit kene benda panas.melcur..huhu..penyakit kedua..kene sengat dengan binatang yang sengal !..semua gara-gara penangan result..hu....yang penting kita dah buat sehabis baik..hu..macam mane ni?..tajuk aku ni macam trademark kadet Bomba la pulak..

CUAK..CUAK..CUAK..tak CUAK..tak CUAK.. 
TAKUT..TAKUT..TAKUT..tak TAKUT..tak TAKUT.. 
GENTAR..GENTAR..GENTAR..tak GENTAR..tak GENTAR.. 
Apa kita mahu SUKSES ! SUKSES ! 

Ingat rupenya aku..hihi..tapi cube korang bace trademark kat atas..bagi aku,sebaliknye....huuhu..tak nak balik kolej..tak nak !..huu..bak kate SENAH..Semangat !..hookay SEMANGAT !.. 

I'm not okay..not relax..ok.. ok..BERSERAH jelah kepada ALLAH.. 

:)..smile..^^ 

Wassalam..