dapat tukar windows

January 14, 2011

Assalamualaikum...(tak jawab dosa


Dapat tukar windows..bukan tingkap umah aku ye..tingkap untuk ..bacelah.. 


Hehe..pagi yang sonok..ahaha..cube teka..kenape aku sonok..haha..bukan yang anda fikirkan..ahahah..sebenarnya.. 


.........  

....... 

...... 


.... 


.. 

LOADING jap..hahah..sonok sangat..aku sebenarnye..dah dapat window untuk lappy aku ni..yelah..laptop murah kan..dapat pon yang murah..lappy aku dapat windows starter...beselah tu kan..klo aku gune tu tak besh sangat..tak boleh letak bouground untuk aku letak gambar-gambar yang tersayang..wek..:p..pastu macam tak semangat la..nak setting2 color x boleh.. 


Sekarang !  sudah berubah..aku dapat yang baru..bhahaha..(membe aku ajar gelak jahat)..tidak perlu risau..sebenarnye aku terjah satu blog ni..klik sini ye.. ''saye tqa'' 


terjah je blog die..mesti korang dapat ape yang korang cari..macam aku..aku dapat windows ni secara percume..pastu..hanya beberapa minit je nak download..thanks tqa..hehe..informasi yang amat baik.. 


Ok..itu je..heheh..klo korang nak cube..tekan la di sana..jangan malu-malu..jangan segan-segan ye..hehe..


Wassalam..:)