Wednesday, January 12, 2011

Hepi besday kawan !

Assalamualaikum.. 




Buat sahabatku yang tersayang..hahaha..macam tulis warkah la pulak..ahaks..hahaha.. 


Buat sahabatku yang bernama NUR AMIRAH BINTI MOHD RAHIM..besar ye disitu..hahah..kalau salah eja name..sori..ana dh lame tak sekolah..dah berkurun abad da..hahaha..   












 

Aku sebenarnye nak mintak maaf..yang amat sangat..mintak maaf maaf (bace sampai 1001 kali ye..)..sebab nye aku lambat wish kat ko..baru aku perasan..time ko call aku tuh..baru aku perasan..aku memang cepat lupe nombor-nombor ni..dah banyak tarikh lahir yang aku lupa..aku inagt no.ic aku..befday aku..befday famili aku..tu je..sian tak kat aku..nanty aku pi cek kat doktor la..ape masalah aku ni.. 




12-01-2011..wah..dah beso dah mira ni..dah boleh kawin dah..hahaha..umo dah 91 tahun ish ish ish..hihihi..jgan marah..hanya gurauan disitu..aku harap..ko dapat jadi ustazah yang baik..jangan garang-garang..nanty jadi macam madiha..semua anak murid dy takot..hahaha..sian kawan kawan aku..panjag umo..dimurahkan rezki..amin.. 


Lastly..aku harap sangat..semoga persahabatan yang kita bina ni takkan putus sampai bile-bile..aku tak nak taw..AMIN..lastly gak..''bile hang nak belanja aku?''..soalan tu penting ye..hahaha..hang da kojo da..aku dok kojo lagi..''sori aku bukan orang utagha..''hihihi..  




Sori taw..jangan marah aku letak gambar ko ni..jangan risau citarase aku tak pernah salah..gambar ko semua cun melecun..jangan risau la..yang gambar ade aku tu..nak tunjuk kat sebelah ko pon ustazah gak..kihkihkih..popular sekejap ko..aku tak mintak izin kat mak ko lagi nak jadikan mira ni popular..hahaha.. 




Ok..sampai disitu saje..mungkin sikit ape yng aku tulis..tapi banyak gak la yang tak leh kuarkan..terlalu sukar ye..sukar..hahaha..lagi satu..aku tara ada hadiah..hadiah aku..senyuman aku..ahaks..klo senyum aku manis tak pe gak..haha




Akhir kata..SAYANG KAMOo..^^... ngee ~.. 








Wassalam..











1 comment:

_aLiaHwaFa_ said...

hahaha. gi la cek doktor cepat2.