Tuesday, January 11, 2011

Salah ke aku tolong kawan? (!)

Assalamualaikum.. 


Ni lagi satu masalah..haish..aku mule-mule memang tak de hati nak on9 pon..tapi sebab ade sebab..so aku pon on9 lah.. 




Aku tak leh nak story dengan lebih terperinci..masalah nye..salah ke aku tolong kawan sendiri? (!!!!)..die kate jangan masuk campo..n jgan sampai dy bengang ngan aku..ape masalahnye sekarang..haish..aku pon tak tahu nak cakap ape dah..malas nak berurusan dengan lanang macm tu ! ikot emosi dy je... jangan babitkan orang la.. 




Dahla..kejadian yang berlaku kat famili aku tak selesai lagi..aduh manyak masalah la..cukup la..aku dah fed up dengan masalah aku sekang ni..pasal membe aku tuh..aku kene tolong gak..sebab aku tak nak menyesal lagi macam dulu..aku tak nak ade penyesalan..ok.. 






Enough..tu je aku nak citekan..walaupon berbentuk peribadi..tapi..ni sekadar luahan.. 




Wassalam..