Balik umah YEAY!

January 9, 2011

Assalamualaikum.. 


Selamat pagi !..sape-sape yang baru bangun pi basuh muka cepat..ahaha..aku tengah kemas barang nak balik ni..hihi..saje buat gatal nak menaip bendalah ni..gatal sangat ! ..hari ni aku bertungkus lumus nak kemaskan semua barang-barang aku.. 


Alhamdulillah..ade gak yang sudi ambek aku kat kolej ni..'buat ayat sedih'..aku tak dapat idea lagi pasal cuti ni..erm..LOADING jap..lagi satu aku dah ubah lagu blog aku..kalu tak suke dengar..boleh pausekan..tak de la orang kene serangan sakit jantung bile bukak blog aku..hish.. 


Ok..sampai disitu saje ye..aku tak de idea la..pagi ni otak aku tak fresh. 


=.pesanan buat tashia..jaga diri lok-lok..pandang kanan & kiri bile naik bas..ahaha..  
=.balik umah tu memang best !..tapi bile aku balik umah..tak de kucing aku lagi da..aku tak leh melalak-lalak panggil name die..huhuhu..


Juga buat kengakawan dan sumelah..jaga kesihatan..kat jalan raya tu loklok..jagan men redah je..balik ni..x de orang masuk ospital ye !..amaran disitu..  


Hooray...cuti..dah lame tak tengok tv..men badminton..yihaaa!!!..^^ 





Sebelum tu..jom makan ni..


  





Coklat ni dah lame dah dalam almari aku..cume tak makan je..aku tak nak makan sorang-sorang..aku lupe nak bagi kat membe aku yang lain..sori yerk...so aku cakap ngan tashia..''sebelum tashia balik..makan cokolat jom..heheh'' ni aku boleh share ngan adek aku ni..ahaks..hahah.. besar gedabak la cokolat ni..




Ok ..Wassalam..^^,
kaduk said...

sedapnye coklat...hahaha

Nabilabee said...

hahaha..memang sedap pon .. :D