Hari ni pergi Date !..ahaks..

January 9, 2011

Assalamualaikum.. 




Hai..hari ni saya seronok..saya keluar !..dengan sape ?..sape-sape jelah..haha..esok aku dah kene balik umah..bercuti !!..ahaaa..sebenarnya..aku bukan pergi date..haha saje kasi gempak kat tajuk post aku kali ni..gempak ke?.. 


Tengah-tengah hari aku dengan Tashia bersedia nak pegi ENJOY !..mule-mule plan nak gi pepagi..malas la pulak nak gi pagi..so tengah-tengah harilah kami pergi..tahu tak ?..kami berdua punyelah takut nak pakai seluar dengan baju blaus..walaupon bukan seluar jeans yang kami pakai...katenye kene tahan dengan pak guard klo pakai seluar..hehehe..buat jahat jap.. tapi sampai je pagar utama..kami bernasib baik !..tak ditahan..u're under arest..betol ke ayat ni..hahha.. 


Nak dipendekkan cerita ni..kami pergi Kajang untuk beli tiket..kami pon nak bajet masa..lepas je kitorang isi perut dengan segala macam makanan..ha !..lupe nak cite satu benda..time kitorang makan kat restoran tadi..aku mintak nasi goreng cili padi..pastu..pelayan tu buat muka tak tahu..bile cakap je..buat muka selenge..aku pon cakap la.. ''ade tak nasi goreng cili padi ''..dy angguk tapi macam tak nak angguk..hahha.. 


Memang betol-betol nasi goreng cili padi..banyak gile cili padi !..dengan cili merah yang besarbesar sekali masuk..aish..memang tak de menu untuk nsi goreng cili padi ke?ke..aku yang memang orang pertama makan nasi goreng cili padi kat situ..ahahaha..pastu..pelayan tu suh aku bayar kat tempat lain daripada yang lain..bukan kat kaunter..tapi kat daponye..kepelikan betoi..tapi rase nasi goreng cili padi tu memang sodap betol la..sampai kan air mata aku boleh jatuh !..  


Pastu..kami pon teruskan pengembaraan kitorang ke tempat jajahan kami..MINES..hahahaa..aku cari satu CD ni..memang aku suke betul la ite nye..klo sape-sape yang first time tengok cite ni..mesti punyelah kate BEST..setenseten jela yang cakap..tapi bagi aku best GILE..ni lah CD nye..aku ambik dari pak cik Google..terma kasih ..^^.. aku pon gi beli..YEAY!! 




-Sprited Away-
   


Ape yang aku boleh simpulkan kat cite ni..pasal semangat kawan tu ade..klo nak buktinye..tengokla..sebenarnye..cite ni dah lame..tapi saje nak promote balik kat korang..hahaha.. cite ni gak ade unsur romantik gak la..hahaha..sikit je..

   




 
sonoknye diorang terbang^^






Cite ni banyak aksi kelakar..comel..seram tu..tak de kot..cume..kita ade rase macam nak tengok ape terjadi seterusnya..hihihi.. tapi memang betol-betol kelakar dan comel^^.. 




Apa bendalah tu ?


Kalau korang nak tengok cite ni..tengok la..best..yang aku paling suke ambil moral kat cite ni..semangat setiakawan tu ade..ceeeh..haha.. 


Comel tak?^^, 
Ok..hari ni sungguh penat..hehehe..so..bersama-samalah kite enjoy di waktu holiday ni ye..YEAY !..hahah..nak buat pe ye time cuti ?..''idea.idea.idea.mari.mari.mari.''..i have no idea about this !.. 


Ok..thanks sesape ye yang sudi bace..coretan hati aku hari ni..TERIMA KASIH !.. 


=)klo sesape yang nak tengok pengembaraan kami ..Hahaha..meh kite terjah blog Tashia 


Enjoy ur time..ahahaha.. 


^^,




Wassalam..