Happy Holiday !

January 7, 2011

Assalamualaikum ... 




dari pakcik google


Dah habis exam dah..untuk sem ni..hehe..pelik kan ?..ramai U lain baru masuk tapi kitorang dah kuar untuk bercuti..ahaha..itulah..kamikami ni kene berkorban sikit..time orang bercuti lah kami pi belajar..



Hehe..aku dikira dah merdeka la ni ..ahahaha..tapi bagi aku tak lagi !..if aku dah dapat result and then result aku hookay..itulah freedom bagi aku..so..seronok aku lepas dapat result..huh..tadi gak baru je lepas present untuk subject Arab !..kene berlakon wey !..perbualan dalam bahase Arab..terbaik la.. =)


Tapi alhamdulillah kami boleh ape yang terbaik..thanks my friends ! ..tyme exam..aku boleh dikatekan rajin gak bangun pagi..hahha..yelah aku pikir nak abiskan ape yang aku belajar..tapi ngantuk sangat.aku ade la gak trtido..ehehe.. 



 
Itu je yang aku nak bebelkan..hehe..thankz ye korang bace..sudi gak orang bace..Terima Kasih ! .. 



^^, 

Wassalam..