Apa dah jadi ni?

January 6, 2011

Assalamualaikum... 


Hari ni..aku dah lepas paper math ye..ahahha..lega tapi otak pulak yang tak lega-lega..haish..lepas je exam..aku pon rase macam nak bukak fb ..time aku bersiar-siar kat fb..aku terjumpelah  ________..buat aku terkejut..buat aku sedih..buat aku rase kecewa yang teramat sangat..terus terang kat sini..aku terjumpe..gambar membe aku..aku jujur ni..gambar membe aku.. 


Ye ! ..memang kami satu sekolah..sekolah Agama ye..AGAMA ye disitu..aku tengok sekarang..dy dah free hair dah..YA ALLAH..pasal tu aku tak terkejut sangat..tapi.aku tak leh terima..aku teringat pulak sifat sopan santun beliau..lemah lembut..tapi aku tak nak nyatakan siape orangnye disini ye..mengaibkan.. 


Tapi ..sebagai kawan..aku hrus tegur die..aku belajr dulu..  

'Jikalau kita tak dapat nak ubah sesuatu dengan perbuatan kita..kita ubah dengan lidah kita..jika kita tidak boleh melakukan kedua-duenya..maka kita boleh mengubahnya dengan hati..tapi mengubah dengan hati adelah selemah-lemah iman..'


Itulah yang aku ingat time aku belajar dulu..tapi aku mintak maaf sangat kalau aku ade tersalah perkataan kat atas..itu yang ade kat pale otak aku yang penuh dengan bintang-bintang..ha..tapi maksudnye tetap same kan ? .. korang paham-paham jelah ye.. 


Aku sebenarnya kecewa dengan die..kecewa sangat..walaupon aku tak berapa nak rapat sangat..tapi aku sebagai kawan..aku kecewa ! ..Sungguh wey.. Aku harap..die sedar ape yang die buat tu salah.. 


=.= ..makin hampir dengan last exam ni..makin pusing kepala aku.. 
=.=...aku tetap rindukan kucing aku ... !  ..aku tak dapat tengok die buat kali terakhir.. !=.=
=.=....poning yang amat sangat !  

Sorry er..klo aku buat sape-sape yang terasa .. tapi ni juge peringatan..Hehehhe..


K..Thankz sebab sudi bace ! Aku hargai sape-sape yang bace tu ! Thankz.. 


^^, ...... =.=

Wassalam..