Wednesday, January 26, 2011

first class for new sem^^

Assalamualaikum.. 


Hai..saya kat sini sihat..eii..weksss..hookay..pepagi lagi aku dah mule kelas untuk sem baru ni..hihi..hampir setahun aku kat sini ye..hihi..i don't believe it..hihi..dah hampir setahun jugak kami satu asasi ni berkawan..tapi macam dah lame kenal la..alhamdulillah...hari selasa la..hari yang boleh dikatakan banyak subject nak bawak..hahaha.. 

Okay..dengan hati yang penuh kesemangatan..kami macam biase..gi kelas..dengan langkah yang penuh semangat ni..ahahah..beselah FIRST CLASS untuk new and last sem kan..hahah..tunggu seminggu..ade semangat lagi tak..mintak-mintak ade semangat la..nak belajar kan..AMIN...moga-moga..  

-Nana Farhana & aku..ngee^^-

Terima kasih kepada NANA sebab sedekahkan gambar ni kepada saya..hahaha..thanks..comey nana..hahaha..^^

Pastuh..penampilan aku hari ni lain sedikit..hahaaah..ish...malu la pulak nak cite pasal ni..lain ke?..aku rase same je..dah bese kot..ramai pulak tu yang tegor..aku dah la tak boleh situasi macam ni..tak pe..lame-lame beselah tu kan..saje nak sedapkan hati ni..tapi memang betol la kan..hahah..okay tutup cerita pasal tuh.. 

Sangat tak bes ary ni..ingatkan ade kelas..rupenye..bagai pungguk rindukan bulan..betol ke peribahasa aku bagi..gasak la..tak de kelas rupenye..mak ai..hish..tapi dalam hati berbunga-bunga..mengong..hahha..ok.. 

Ok..tak sampai disini sahaja..hahaha.. 

Jap..ade lagi..maghrib tadi tak de eletrik..blackout la tu kan..olang ini manyak cuak la..

Ape ni? ..nak main-main lampu pulak..ish..

:)..smile always and don't always..nanty kejap agi ade orang cakap gilok..hahaha.. 

^^..ngee.. 

 Wassalam..


1 comment:

nAna fArhAna said...

eh3..cAm knAl la nAna fArhana ue...
he3..thNx jGk bElla....