Thursday, January 27, 2011

jom jalan !

Assalamualikum..hihi..

Hai sume..di pagi yang terang..dengan penuh semangatnye and boleh dikatakan nak belajar la..boleh dikatakan macam tu lah jugak kan..tapi hampa jugak yang aku dapat..dah bersiap nak gi kelas ni..pastuh membe aku cakap..''ok..kelas cancel ye..''..aku pun ape lagi..''ok guys nak gi mane?''ahahaha..mengong..tahu la tak de kelas sehari..aku pun ape lagi..ambik kesempatan la.. lagi-lagi awal sem ni.. kihkihkih.. 

Dari pagi kami keluar..sampailah malam..ape nak jadi ni farhatun nabila !..ish..jangan contohi aku.haha..dengan berbaju kurungnye..dengan tudung labuh nye..masuk tempat yang bernama The Mines..salah ke?tak salah kan..pastu Maya nak sangat ajak kitorang sume main bowling..ahahah..bayangkan kitorang main macam mane..sungguh sopan..ngee..kitorang main dengan penuh kesopanan yang ade pade diri kitorang..first-first..aku tak nak main..tapi tak kesampain..nak jugak aku main..haish..aku tengok muke dorang yang kesian..aku pun main..lalalalal~..dah alang-alang kan.. 

Sungguh penat hari ni..sampaikan membe aku masuk 2 panggung dah..aku nakmasuk panggung?..nononono..hahaha..time kitorang balik tu..kitorang naiklah bot yang tersadai kat tepi Mines tuh..punyelah lame kami tunggu..haish..pastu nak jalan..ade pulak 2 ekor swan menari-nari kat depan bot tu..ish ish..so menghalang kami jalan la..untuk itu..kami mengambil masa yang lame ye.. 

hari ni tara ada gambar ye..nonono..ahahha..kalau ade..pasti mengundang tawa hilai daripada anda..erm..tak kisah la.. 

Ok..saya baru bangun tido..awal tak..hahaha.. 

:) ... ^^ 

Wassalam..






3 comments:

_aLiaHwaFa_ said...

best giler! hahaha

♥ manje ♥ said...

salam ziarah


oke la tu... isi ms lapang takde kelas g men bowling... ek brape score (^_^) ~

..bicara hati ke hati.. said...

wafa..memang bahagia..hahaha..:)

manis : ziarah..hihi..betol tu..score?hahah..hampa..hahahah..:)