Thursday, February 10, 2011

kesabaran itu perlu ada

Assalamualaikum..

Hai semua..minggu ni aku hampir jadi mereng a.k.a gilak..kenape ?..sebabnya ada satu sebab..so crazy..

Sebabnya..kelas asyik cancel je..

Yang aku dah nak jadi mereng..ari ni lah..aku tak sure kelas pukul bape..itu dah separuh sebab..bukan aku tak nak alert..ye..memang aku tak alert..=.=''..mengaku sendirian..ye ar..aku nak jadikn diri aku ni alert..kenelah tanye orang kan..so..aku gune kan alat komunikasi yang ada..hampir semua membe aku..aku call..tak semualah..jangan menipulah wahai farhatun nabila oii.. tapi semuanya sunyi sepi.. apa dah jadi ni?.. 

Ok..aku dah siap semua..pakai tudung..odw nak turun la ni..henset aku berbunyi..
''Helo ..kelas cancel.." 

aku dah buat muka blur seblur-blur nye..alhamdulillah..Tashia jugak yang beritahu aku..kalaulah aku dah turun tadi..memang aku menagamuk la kat bawah tu..tak tahu jadi ape..HAQ kot..hahah.. 

Ok..aku kegeraman disini..bukan kemarahan yang aku tunjukkan..tapi sebuah kegeraman yang bertimbun-timbun..aku tak tahu nak merepek ape disini..

Thank a lot to TASHIA..hihihi.. 

so..kesabaran itu perlu ada dalam diri..Sabar separuh daripada iman.. :) 

Wassalam..

3 comments:

Ahmad Hidayat said...

haha..sory weh..aku tido..bukan saje saje nak sunyi sepi

rotashia faizal said...

heh.. sama2.. no hal la b.. :)

..bicara hati ke hati.. said...

dayat:hihi..aku cool je..hahha..:)

tashia:hihi..toce..