Final exam | sem 3

May 3, 2011

Assalamualaikum.. 

Hai semua..:]..hari ni aku ada paper final..paper Bahasa Kebangsaan..macam bahasa melayu la jugak..time study subject ni..habis kertas A4 kena belasah..mana tak nya..buat macam papan kenyataan..tampal kertas kosong kat tempat yang rasa macam sesuai..lepas tu buat nota kat situ walaupun tulisan macam buruk tapi sendiri boleh faham la kan..hahaha..kena beli stok kertas a4 lagi ni..hahaha.. 


Hari first nak periksa..ada konklusi pulak..haiii..memang salah aku la jugak sebab tak print slip periksa awal-awal..kan dah kena..hari tu orang offer nak printkan tapi tangguh tangguh..haisshh..macam ni ke manusia..*marah diri sendiri.* kan dah kena hempuk satu..jadi kebimbangan yang tak pernah surutnya bila fikir..aku baru teringat hari sabtu yang aku tak print slip agi..tapi aku tak risau sangat la..sebab ada gak membe aku tak print lagi..bila nak print ..portal kolej pulak masalah..memang kena hempuk sekali lagi..hambik kau.. *marah diri sendiri lagi* 

baek seung jo !..sebenarnya aku nak tunjuk dia study je..hahaha..

Lepas tu..aku ingat dikecualikan semua tu bila dah letak nama kat mindless..rupanya..tak selesai jugak..hampeh bebenor..ingatkan masuk dengan tenang.. keluar pun mesti akan tenang juga..pastu..kena tahan kat luar sebab tak de slip..ermmmm..=.=..lepas tu ada kawan aku tanya aku..''dah ambik slip blum?'' aku cakap la belum..lepas tu dia kata..pi ambil..so pergi la ikut reramai lelaki kat belakang mereka..ikut je..tahu tak..kami bertiga je yang belum print slip..huhh..bayangkan ramai lelaki di depan..kami bertigo bertigo je..errgghh..malu kott..okay..abaikan.. 


Masuk dewan pun..macam peti sejuk..err..tulah..hang bawak sweater tapi tak pakai..apa guna ada sweater kalau letak luar je..*marah diri sendiri sekali lagi*..errr..=_=''..takut je semua yang baca hilang blank jadi black..masuk-duduk depan sekali-hadap muka pengawas dalam masa 3 jam-sejuk macam kat lautan antartika-banyak lagi aku nak cakap ni..woooo.. lautan antartika ehh bukan la..antartik..aku punya otak fikir peti sejuk.lautan antartika.antartik. semua yang berkenaan dengan situasi yang  aku alami waktu tu..grrrr..tapi kalau jawab soalan..alhamdulillah..tapi kena berusaha dengan lebih baik pada hari esok,esok,esok..huuuu..masa ni lah rasa macam nak study sangt..semanagt sudah kembali !

Okay..gud luck untuk kengkawan ku semua..hihihi..:]..chaiyoookkk..fighting.. 

bak kata dayat ''fighting!''guna nada yang agak perempuan..hahahah..okay caw... 

Bye bye ... :] 

..wassalam..
kaduk said...

fighting!!! haha

Nabilabee said...

hahhahaha..ikut nada yerk..hahahha

faiznur rotashia said...

semangat tu salah eja la cik adik sayang oi.. excited bebenor... hoho

good luck! tak lama je lagi nie nak habis XXD

~masithah hanis~ said...

caiyok!:D

@cenahcenah said...

kontroversi ke konklusi?

_aliahwafa_ said...

apa yg org alim nk sebenarnya? okayh out of topic bye bye. haha