Saturday, May 7, 2011

Doakan untuk dia

Assalamualaikum.. 


Hai..dah lama sangat aku tak update disebabkan oleh masalah wifi yang sudah mematikan dirinya untuk tidak memberikan perkhidmatannya untuk aku..wuhhh..gila seksa bila tak dapat online..=_='..hari ni terpaksa tinggal kan semuanya kat kuis..asasi..rumah..kucing kucing..hahah..rileks sudah.belajar kat situ lagi kan?..Insya -Allah..kalau dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..aminnn..sedih gila nak tinggalkan semua tu..tapi tetap bertahan..yelah tu..menipu..


Lepas penat lelah kemas barang malam tadi..tido pukul 4 lebih..haha..ingatkan tak nak tidur sebab kali terakhir kat rumah tu..tidur jugak..hahaha..sebelum balik rumah dah merancang nak pergi tengok orang sakit..adik kepada kawan aku..dan orang kampung aku..boleh lihat dengan terperinci..dalam blog along..klik..aku dengar cerita yang dia dah lama tak sedarkan diri..kena masuk ICU tu masuk dua dua kan..aku masuk dengan mak aku..bila tengok kondisi orang lain..memang parah sangat..aku jadi ngilu gila..errr..takut..rasa macam nak patah balik *keluar*..tapi nanti orang pelik pulak tetiba aku masuk sekejap je.. 


Aku tetap gagahkan diri with my mum..walaupun aku dengan mak aku macam dekat ..okay stpo it....mak aku dah mula dah peluk tangan aku..sama-sama takut..bila sampai je kat no katil yang dia dah bagi..aku tercari-cari lagi mana pulak katilnya..nak kata yang katil ni..bukanlah..lain lah..aku dengan mak aku dah konpius gile..ada nurse jaga kat situ..alang-alang aku tanye dia..''Nurse ..ni azrin ke?''...nurse tu pon jawab..''a'aah..ni azrin..''..mulut aku dah ternganga ..biarlah orang nampak.aku dengan mak aku macam tak percaya gila..muka dia bengkak..semua bengkak..maybe sebab ubatkan..bila aku tengok..memang teruk gila..kepala dia dah kena jahit sebab nak sedut pendarahan kat otak dia..itu yang aku tahu lah.. 



Kat situ jugak aku ngan mak aku buat drama..sedih sangat..bila tengok orang macam tu..kita dapat rasa terseksanya..takuuutt..ada hikmah disebaliknya..buat kawan aku ''maizatul shima''..tabahkan diri kawan..aku tahu betapa sedihnya bila kita tengok adik kita macam tu..tabahkan diri kau ye..orang yang kita sayang..sabar ye..:(  


Yang geram nye..aku dah la baru first time pergi hospital sungai buloh tu..boleh dipermainkan oleh adik aku 5 tahun tu..grrr..macam gini ceritanya..adik aku yang 5 tahun tu..nak pegi tandas..aku pun temankan dia..tapi aku tak tahu tandas perempuan kat mana..aku tanye lah adik aku yang 5 tahun tu..  


Aku : mana tandas? *aku tanya dia pun sebab dia ngan ayah aku dudk kat depan surau..surau u berdekatan dengan tandas..  


Adik aku pun cakap la..kat sana..dengan konfidennye..aku pun ikut la dia..bila aku tengok pintu tu brtanda.. 

LELAKI

lepas tu makguard yang jaga kat situ..''nak pergi mana?'' dengan nada yang aku rasa macam nak makan aku..huh..malu gila wehhh..nasib la aku tak masuk..hishh..aku gelak sorang sorang..lantakla orang nak cakap aku gile ke tidak..tak kisah..yang penting..aku malu.. 

*bila aku masuk ICU..teringat pulak membe aku tuh..alhamdulillah..membe aku tu sihat walafiat sekarang..alhamdulillah..

Okay..aku dah penat..hahaha.. 
  babai.. 

..Wassalam..


2 comments:

_aLiaHwaFa_ said...

nasib baik tak masuk tandas lelaki tuh. haha. azrin dah la nama kawan aku, wuu takut plak. harap2 dia cepat sembuh insyaAllah. :)

btw kau cakap kau gelak sorang2 aku dpt bygkan cmner. teringat :(

..bicara hati ke hati.. said...

tu ar..klau tak mesty dah malu gila gila..hahhaa..aku pun harap dia cepat sembuh dan boleh ambik spm tahun ni..aminnn..

teringat memory kita..wuuuu~