A simple word

May 8, 2011

Assalamualaikum.. 



Here we go once again
Guess who's back, let's go
This one is all about you
I really hate you but I love you
So what can I do?
Now listen 
Tashia.mya..jangan lupa hafal lagu ni.hahaha


Apa yang korang tahu pasal simple word tapi dia cukup membuatkan hati kita gembira..ada sedih..ada benci..ada rindu..ada sayang..semuanya ada dalam simple word..aku rasa semua orang dah pernah rasa perasaan tu..itu semua fitrah..maybe ramai yang tak pernah perasan dorang pun pernah ada perasaan macam ni..setiap manusia pasti dikurniakan perasaan..kalau tak de perasaan?manusiakah itu?hahaha..fikirlah sendiri..word yang aku madsudkan adalah..macam gini.. 




I MISS U !

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


I LOVE U !


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
WO AI NI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SARANGHAEYO
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
..

.
.
=_=''
.
.
.
.
.
I HATE U !
.
.
.
.


Actually..banyak word yang simple yang boleh menusuk nusuk sampai ke Qalbu..haha..tapi aku just nak bagi korang nmpak je..apa kata kita sampaikan word kita pada orang yang kita sayang..macam keluarga kita..kawan-kwan..and orang yang telah menghiasi hati si jantung..aku pun tak tahu nak cakap ape..tapi..sempena hari ibu ni..apa kata kita sampaikan perkataan ni ..tapi..sebenarnya..tak payah tunggu hari ibu pun tak pe..hari-hari kita boleh katakan word yang kita sayangkan dia dan kita rindukan dia..nak lafazkan memang malu tapi kalau kita tak lafazkan..cuba kita tunjukkn reaksi kita kat orang yang kita sayang tu yang dia boleh faham yang kita sayangkan dia..tak kisah kat sapa-sapa..mak ayah..adik beradik..kat kawan-kawan..and semua tuh..dia boleh tahu yang kita sayangkan dia.. 



Yang penting..kita sayangkan semua tu kerana Allah..kita buat sesuatu juga kerana Allah..tanpa cinta kita kepada Allah..kita tak kan dapat apa yang kita nak dari orang yang kita sayang..tanpa cinta Dia juga..kita takkan dapat berdiri walaupun kita seringkali terjatuh..tapi..semua tu kerna Allah.. 

Akhir sekali..SELAMAT HARI IBU..pada semua ibu-ibu..juga tak lupa juga pada mak daku..makin meningkat umur aku..aku semakin faham apa perasaan seorang ibu..sebabnya dulu..aku nakal sangat..hahaha..okay abaikan.. 

Babai..^^ 

..Wassalam..
faiznur rotashia said...

love ya... tengah menghafal nie b... hahah