Tuesday, May 10, 2011

b.o.s.a.n

Assalamualaikum.. 


Haishhh..kalu cuti sem terlalu lama alamat mamang otak aku tak leh jalan la..huuu..tapi lagi baik kalau dapat sambung nanti dengan cpat..tak kisah gelabah mana..tapi harap-harap boleh sambung cepat..aminnn..tetibe..tengah aku edit-edit gambar..satu mesej masuk..memang sekarang ni..henset aku tu selalu memencilkan dirinya..bersuara pun sesekali je..haisshh.. 
Tahu tahu je la sapa yang bagi mesej..biasanya lima angka je nombor..haishh..=.=..mesej ni memang mamahami diri aku..grrr..bila dah bosan ni..memang banyak benda yang aku buat..hahaha..mengedit gambar..tengok movie..tengok nurkasih..haha..tengok tv ..grrr..tak de benda yang menghentikan segala kesunyian..hahaha..macam macam merepek edit segala gambar..hahaha..salah satunya adalah..hahaha.. merepek betul..*bagi aku la* 

kat atas ni..memang rekaan semata-mata..tak de kaitan ngan yang hidup dan yang mati..huuu..macam-macam yang merepek..grrr..boring..hahaha..okay..itu je..mimpi setiap hari menjadi semakin seram walaupun tak seram..aku jadi macam dak trauma..=.=' ..stop it la..hentikan semua tuh..cecececehh..hahahha.. 

Okay..azan maghrib sudah berkumandang..selamat solat maghrib ! 



..Wassalam..

3 comments:

_aLiaHwaFa_ said...

gile weh. aku pon bosan duudk rumah. tido lambat kene marah. padahal, kita dah biase kt sne, haha. mak aku ckp lagi skali tido lmbt, nnt aku jmpe jelmaan dia. aku cam -.-'' "baiklahh.." hahaha

..bicara hati ke hati.. said...

a'aah..kita dah bese tido lmbat dah..hahaha..jumpe jelmaan?aku jadi takut pulak..hahaha..

rotashia faizal said...

hahaha... sama la b... selalu dapat mesej "sunyi" tu.. macam perli la pulak... hahahaa