satu hari raya bersama mereka.

September 12, 2011

Assalamualaikum..

hai ! masuk hari ini dah raya ke -18 aku rasa..hakhak..raya semakin melmbai lambai kat kita untuk tahun ni..aku ni jenis yang malas, kalau apa-apa event, post pasal tuh hari tu jugak..aku ni kan pemalas banyak..haha..sekarang ni, aku nak buat post pasal baraan aku dengan membe kolej aku..bila diajak raya ,masing masing angkat tangan nak jadi orang pertama..aku lah tu..haha..bila cakap pasal study..semua diamkan diri..haha..itupun AKU jugak..nmpak sangat tak sedak diri nak peksa final..ccontohilah pelajr ini ye?haha..okay, aku tak nak lamalama cakap ntah ape ape..nanti pelanggan lari..paham?tak paham tak pe.. 

time malam tuh ade Open house kat umah lecturer.kitorang join la sekali..untung kitorang memang plan nak pegi umah ustaz hari tu..dan dan memang buat open house kat umah dia..alang alang menyeluk pekasam kan?haha..menu umah ustaz..spagehetti wehh..haha..untungla perot comel aku..haha.. 

07-09-2011-RABU. 


wafa and aku

''jangan ganggu aku makan'' i'm says.haha





nilah ibu mithali.picture ni cute.macm mak ngan ank.haha

ni pulak macam mak org dah.anak 3 weh! haha

adek comel.

kami perempuan.

mereka lelaki.

at the end. 
heyyy..dapatlah merasa makan spagetti. sedap wehh..ada lagi rasa kat tekak ni wehh..sedap sangat..ingat nak bungkus..tapi nak buat cam na..sopan sikit..haha..okayy..aku rasa aku pon kena buat episod jugak.aku nak studey wehh..teringat mak ayah aku..INSAF..hahaha.. 

bye. 

..Wassalam..