ulang tahun yang ke pertama.

September 21, 2011

assalamualaikum.

ahaa..umur blog aku dah satu tahun 1 hari termasuk hari ni..ahaha.patutny aku kena settlekan benda ni semalam.tapi tulah.manusia kan..selalu lupa.tapi bukan nyanyuk.tak silap aku time aku buat blog ni.tahun lepas time tu raya.tapi tahun ni pun raya jugak..mula mula create blog ,bukan main skema lagi ayatnya.tapi aku rasa sekarang macam dah kurang sikit kott..kott la..haha.sebenarnya pagipagi ni aku kena menghadap buku sebab pukul 9 ni aku exam.haaaa..tapi lepas solat subuh je..terus menghadap ni.dulu dulu rajin la update blog.tah cerita sellfish apa yang aku cerita kat korang..insyaAllah..jika diberi kesempatan*cehh* aku akan cuba update blog semampu yang boleh.sebenarnya *banyak betul'sebenarnya'. aku tahu blog ni dari sorang kawan aku...kalau tak aku tak tahu pong ada bendalah macam ni.area yang boleh taip guna hati.boleh letak gambar.boleh marah marah.macammacam lagi la..tapi kalau kita dah ada blog..kalau nak cerita tu pon kena ada batas batasnya..pandaipandailah hidup.aku rasa macam nak berhenti sampai sini je lah kott.resah dengan exam nanti.baik aku sedia awalawal.

dengan ini aku nak mengucapkan.

selamat hari jadi yang ke -1 tahun.
to my blogg.

k.thanks for reading.

..wassalam..