finally..

December 13, 2011




Assalamualaikum.

sekarang dah ada alternatif lain boleh mulakan azam baru (kfine..tak de kena mengena) haha.senang sikit nak buat apa-apa..bukak youtube..buat kerja dengan pejam mata je..biar jari yang berjalan..haha..semalam balik je dari rumah kedua ni..tetiba ada nuget,ayam,banyak lagi yang tak dapat dijangka dek akal..maksud aku yang macam susah nak masak..and bukan susah nak masak..maksud aku makanan yang tak tahan lama la khususnya..rupenya..mereka ada plan! haha..chicken chop wehhh!

antara yang menjadi hidangan (ayat nak skema wehhh!) haha

ini namanya ayam.nak ilangkan bau.dibubuh dengan tepung gandum.ahaha.
ini coleslaw(berbelit  jari nak menaip)


ayam goreng! *padahal chicken chop* 
kentang goleng! haha


done! 


and satu lagi yang menjadi pencucui mulut..












































jap! tetibe pulak pending>>>>>>

















Du du du du riannn..haha


thanks sape yang plan buat ni..rasa macam kitorang buat ni sebab nak sambut kepulangan aku..padahal bukan jee..perasan..*ketuk kepala sendiri..haha..thnaks kat wafa, ieja,ain,madihah,senah..yang join masak semalam..walaupun aku tahu mereka tak baca blog aku..hahaha..kenyang benar semalam..alhamdulillahh..:)

K..sebenarnya ni cite semalam.saja nak post hari ni..haha.. 

^ehsan gambar dari LG-Lollipop..^

thanks sebab sudi singgah sini:)

..wassalam..

@cenahcenah said...

Aku bace! \^0^/

are-que madiha said...

ak nk resepi.. mcm sedap jee.. kmi pn nk try kt cnie...