sukan air.

December 23, 2011

assalamualaikum.

Hai..patutnya sekarang aku dah duduk rilek kat rumah..boleh baring baring dengan senang lenang..wuuu~ selesa nya..tetibe ada pulak koku*actually koko ke koku?* whatever lah..katanya nak gantikan hari  hari yang lepas..pastu katanya koc dah bagi keringanan sebelum ni bagi cuti kat kitorang..banyak cantik..kfine..yang itu memang betul..hari ni teori,esok practical baring atas air..boleh tido sekali..mengalahkan katil disini yang hanya bertulangkan besi..bukan selesa..tapi kesakitan..terpaksa tido kat atas lantai..sakit hati punya pasal*perlu ke?*paatutnya besok gak aku boleh lawat adik aku yang ada kat poli tuhh..lepas ni tak de dia bila aku balik..adoii..boringg..selalu kongsi cite..always..if aku ada cite..mesti aku kongsi ngan dia..dah kata adik beradik..mana boleh hide hide..haha..okay perlu ke aku cite kat sini..


untuk esok..aku ada water confident dengan kayak..sebenarnya ni second time aku try..so..katanya macam tak demasalah la kan..yelah dulu ada mya nak ajar water confident..dia yang bersemangat ajar kitorang..garang woo dia ajar..haha..sebab dia dah ada experience time dia PLKN dulu..untung la si badan..haha..tapi maybe aku ada pengalaman jugak kott..maybe la kott..walaupun tak berapa nak confident kan diri..haha..

tahu kan sukan kat atas sukan apa?haha..kfine memang tak lawa..ni aku main cincai boncai je..bangun tidor je dah pegang pen nak melukis..almaklumlah..tetiba dah ada ilham pulak nak tulis kat blog ni ape benda..haha..time ada idea nak buat lah kita kena keluarkan..baru lah blog kita ada isi*ada ke?*..sorilah blog kita memang tak bermanfaat pon..sekadar untuk berkongsi..pe masalahnya?haha..  

haha..itu je kott..maklumlah orang dah qada' tido tapi mata tetap macam panda lagi..adoii..

.be strong.

thanks sebab sudi baca blog yang tak de faedah ini..hanya sharing bukan menunjuk-nunjuk..am I right? :)

..wassalam..


mirya said...

Bee dah pandai berenang kan? Teehee.