cuti CNY 2012.

January 25, 2012

assalamualaikum.

Hai! dah lama tak hupdate blog.haha..saje je menyepi *padahal tak tahu nak post ape..haha..cuti CNY kat rumah tak buat ape2..just ada benda yang tak membolehkan aku shoping bersama baucer hari tu..haha..dah plan nak pegi tapi hampehh.haha..tak ape tak ape..lain hari ade sihh..haha..


Hari tu, time lepas solat subuh je..saje jelah nak sibukkan diri buat itu ini ini..tak perasan pulak kat situ ada menatang ciptaan Allah..sekali terpijak..menjalar eletrik dalam badan sampai ke otakk..hooo..ngeri ngeri..padahal sengat lebah je..small matter je..macam tak biasa kena je..maybe dah berabad-abad tak kena kott..tu yang syok gile tuu..lepastu..nampak adik aku tak jauh kat situ..suruh ambikkan ketip kuku..tahu ketip kuku? susah la kalau tak tahu menahu..ish ish ish..ingatkan nak suruh ayah aku tolong..ayah aku tak balik dari masjid time tuhh..terpaksa lah bt sendiri..punyalah tak sampai hati nak tarik..last last pejam mata je nak buang..haha..nahas kaww..dah abis buang..tak ke menahan sakit parah sampai sujud 90 darjah..haha..lama-lama ia makin menampakkan hasil bila semakin bengkak dan bengkak dan bengkak..haha..membe aku kata sengat lebah ada baiknya..sekali google..nampak membawa maut terus disconnect broadband..hahaha..sekali dapat fever pulak tuh..tak menahann..ujian ujian..haha..rasa lah jugak macam mana demam teruk..demam teruk yang terakhir time ada ape tuu..SARS tak silapp..memang kaum yang malas bangun time tuhh..tulang pon rasa nak baring je..tapi alhamdulillah bukan suspect laa..*asal masuk bab ni?* okay..bubar..haha


bak kata adik aku..duduk sebelah rasa bahang nyeww..tak teruk pon..small matter je..haha..alhamdulillah sehari je demam teruk tuhh..haha..hidup aku tak perlukan ubat pongg #berlagaksombongsungguh..minum air masak jeww..noktahh..kalau demam pon..tak perlu nak baring baring..keluarkan peluh sikit..nanti demam jadi baik laah..

banyak benda yang aku nak crite lagi pasal cuti hari tuu..haha 

kbye!hihi

..wassalam..