Thursday, January 12, 2012

speechless.

assalamualaikum.



belajar.
kalau orang yang bersemangat nak belajar.
mesti nak berkorban dari fizikal ,mental .
kalau duit pun boleh jugak.
tapi kalau pasal duit.
ada yang mampu.
ada yang tak.
kalau orang tak mampu.
tolong jangan paksa
dan ia melibatkan keluarga juga.
tapi kenapa nak paksa jugak.
benda tu nak jumlah duit yang besar.
walaupun banyak faedah.
untuk future nanti.
tapi ko lain.aku lain.
itu dunia je.
akhirat pun belum cukup sempurna.
so,

lama-lama aku makin nak jauhkan diri dari program macm tu.
aku ta pandai nak lari kalau orang umpama "memaksa" untuk join.
so,kena ada orang kat sebelah aku
yang kena halang.
tapi  "speechless"
tak pe.
aku redha.
ini yang dikatakan "minggu stress" 
sangat!


Thank you.

..wassalam..

No comments: