Sunday, February 19, 2012

assalamualaikum.

4/02/2012 | sabtu |

hai.. 4-02-2012..kitorang dah plan nak pegi kenduri kawin abang hana..saja nak merasa nasi minyak..mana lah tahu suatu hari nanti nasi minyak hana pulak kann..haha..lepastu dah bergambar2 semua tuh..haha..aku tak tahu nak cakap ape..sebeb ni pon abang kepada kawan aku yang sorang ni..kalau dia yang kawin..memang aku buat karangan budak sekolah rendah la nampaknya..lagi lagi kalau dia kawin dengan ehems ehems..ok fine..lari tajuk..haha








nilah pengantinnye :)


memang tarikh ni memang aku tak boleh lupa sebab banyak benda berlaku..haha..termasuk kena tahan dengan Iha..haha..thanks semua sebab pergi sama-sama.. :D

lepastu kitorang singgah PWTC. pesta buku2012.



sori..ni je gambar yang ada kat pwtc..tak ambik gambar sebab bateri macam king kong..haha

Ok..ni je kot..

baru main true dare..penat ..haha

peace !

and creadit to kaklong aku EIJA for all this picture. :)
wassalam..

1 comment:

sabry oppa said...

singgah sini bace entry....

blog yg nice sgt n entry yg sgt cool..

oppa follow sini...

jom follow oppa balik...

nice ") nice ") like :) like :)

http://shaberry92.blogspot.com/ ( blog kpop)

http://sabryoppa.blogspot.com/ (personal blog)

nice to meet you...

selamat berblogging...

maju jaye...!!!