Thursday, February 23, 2012

semalam.

Assalamualaikum..

lately, aku asyik rasa bersemangat gilak nak post benda ape-apa..haha..tapi lambat sikit la nak post..suka macam gitu..semalam 23 haribulan ..manyak sibuk la..kena siapkan assignment yang tak berapa nak senang..kena antar assignment..ada kelas malam..and so on laa.. hari tu,budak PLKN tu dah tepon nak datang kolej aku, sebab nak jumpa dengan kakak nyeww.haha...dah nak dekat sejam jugak la mata ni melilau kat segerombolan budak plkn kat tasik..sampai aku berpindah tempat..jadi nomad sekejap..haha..pastu dah lama-lama..aku main aim je..''itu adik aku''..eh? tapi gaya jalan dia layan..punyelah nak hilangkan kebosanan dilanda kesepian la gamaknya..haha..aku tak nak cerita panjang..biarlah gambar yang bercerita..haha 



ni semua kawan kawan dia..haha..kalau tahu ce cari adik aku mana..haha..adik aku paling kecik..orang kat plkn dia pon panggil dia kecik..haha.. 

pastu,

malam semalam ada kelas akhir utuk subject BI..sambil tu buat makan-makan...makan kepci..tapi kita tak ambik gambar sebab henset saya murah jeww..hahaha..:D 

itu je kott..

thanks sebab sudi baca.. 

..wassalam..

2 comments:

Mujahidah17 said...

huhuu..kita pn jumpa farah k.ataun...wnduu dkt dia..:))

Mujahidah17 said...

huhuu..kita pn ad jumpa farh k.tun..wnduu at dia:))