Thursday, March 8, 2012

hidup tak selalu indah.

Assalamualaikum.


Hai!
dah lama rasa tak menaip sebab blog. Haha.biasalah bila mahasiswi yang sibuk dengan final exam.nak buat cam mana.tak boleh buat ape dah kan.sejak akhir -akhir ni jugak.susah kebenor mata nak lelap malam.siang petang kemain sedap tido. boleh tido siang . tapi malam mencari susah . macam menatang kelawar la pulok. haha.whatever.

macam tulah hidup.kita susah nak meramal.tapi kita dah buat apa yang termampu. berdoa mengaharap dan terus berdoa.adakala apa yang kita harap tak semua yang kita dapat.bila kita dah dpat.kadang kala tak sedar benda tu dah termakbul akhirnya. bersyukurlah kamu. sebab apa yang kita harap tak semestinya dapat.mungkin lambat atau cepat. atau mungkin juga termakbul ataupun sebaliknya. 

syukurilah apa yang kita ada sekarang ni. :] 

..wassalam..

2 comments:

Azah Skaliskala said...

Memang tak indah. tapi kita boleh jadikannya indah, versi kita sendiri :)

Azah Skaliskala said...

owhh.. da tukar name ye.
dulu kami panggil ros. hehehe