bosan.

June 14, 2012

Assalamualaikum.

hai! haha. aku tak tahu nak buat ape sebelum maghrib ni, so, buat kerja yang luar biasa dari yang biasa lah jadinya. haha. awal awal sem ni, banyak ghasenye benda kena pikir tapi tak tahu pikir apa sampai jadi tak tentu hala. hahaha. okay abaikan.



haha, okay aku tahu serabai or serabut. tapi tengok la bila dah ghase sibuk dengan assignment . mesti lagi serabut dari yang ini. hahaha. ini pon , haghi haghi aku kemas. kalau tak apelah jadinyew. selalu aku penuhkan board tu, tapi sem ni. malas nak letak sebab pikir time nak kemas untuk cuti sem. padahal aku baru masuk sem baru kott. dah pikir hujung sem ni. nampak benda comel tak?haha


comel kan? >.< jatuh hati I kat dia tauu. malangnya aku tak ada kucing jenis macam ni. haghoom. beselah aku kucing kampung kot. kucing kampung la tahu cakap terima kasih tahu. hahaha. walaupun dengan perbuatan comel dia aje mampu. nak cakap terimaksih tu, aku tahu tak mampu. meow pun cukup laa.hahaha

okay, aku pon tak tahu nak tulis ape daa.

wassalam.