tahun kedua :)

June 13, 2012

Assalamualaikum.

hai hoi hei. haha. memang aku dah lama tak main taip taip kat sini. haha . biasalah, bila diri sendiri sengaja nak menyibukkan diri sendiri. haha. <-- aku tahu ayat skema. tapi shut up. haha.mula -mula masuk sem baru ni, benda first yang aku tak gemor bila part nak ambik kunci. seksa . bayangkan. aku dah beratur berejam , tak ada sapa nak layan barisan aku. ke, kau tak panas tu. haha. tapi bila dah pegang kunci. alhamdulillah.

masuk sem baru, azam mesti sama dengan sem lepas. dapat belajar pastu dpat perform time final and of course la nak dapat result gempak. tapi insyaAllah, hidup kena teruskan. :) cuma  sem ni tahap rajinnye kena plus plus plus. kan, lebih gempak dari 100plus. haha.kfine tak lawak. aku sebenarnya dah rasa tak biasa bila nak update bebanyak pasal aku. tak seghonok pon kalau aku ceghite kat pembaca( gaya macam hot ) hahaha..kadang kala kita tak boleh nak jangka apa yang akan terjadi masa dtg , kan? memang tak boleh pon.

semua tu kuasa Allah, contoh senang aku nak bagi kan, misal kata Allah dah jodohkan kita dengan orang tu, tak semestinya orang yang kita couple sekarang, itu jodoh kita, kan? so, banyak banyak berdoa. InsyaAllah, semuanya akan okay. :) yang atas ni contoh je. aku tak cakap pasal sesape pon. seriously.

okay. itu je. insyaAllah. kalau ada ' ILHAM' aku post kat sini. tapi kalau nak tahu cite boring aku la. tak kesah and tak paksa pong. *#tetibe hahaha

wassalam :D