Monday, October 22, 2012

cuti sem bermula.

Assalaumalaikum.

hai,  saya dah cuti sem dahh. ado?

sem ni cuti satu bulan je. lepas tu dah gatal nak ajak mak ngan ayah pi holiday. dalam otak nak pegi teluk batik je. sbab itu wonderful place. air nye jernih nak mapuih. tapi tu lah tunggu persetujuan. ceeh. hari tu lawan bola. apa lagi aku pilih selain kelate la gamaknya. Atm kalah. tak pe , cuba lagi bro bro sekalian. kita kalahkan kelate tahun depan. hahaah. *mencarut dalam hati* .sekadar kalah menang je pertandingan. tak masuk akhirat pun kan kan kan. tak poyoh nak bangga sangat. hahaha. kpeace.

 saya berdoa sangat result sem ni masyukk. amiinn~ tak nak dah demam lepas tengok result mcm sem lpas *gelengpale*

pasal bola tu kan. time nak balik rumah aka kampung ternampak la segerompolan van bawak bendera kelate. pastu terus tanya ayah. pastu adik aku yang kakinye berbalut tu. beriya nak pi tengok bola. padahal budak lima tahun kott. dah bersemangat nak tengok lawan bola. aissh.

pada kawan2 aku yang bercuti gak tu. selamat bercuti satu bulan! lepas tu kita dapat baucer sem depan. eh? haha
\

Kbye. wassalam. peace.

No comments: