Saturday, December 8, 2012

Manusia senang berubah

Assalamualaikum.

Salah ke kalau kita mengubah orang jadi baik?  Bukan bermakna kita berlagakkan ? Cuma nak tolong je. Terpulang pada org lain nak pikir apa. Janji, niat kita. And terpulang pada org yang nak berubah ke jalan baik atau buruk. Diri sendiri. Pepandai la pikir. Aku sedih bila ada segelintir kawan aku dah tak kenal huruf alQuran. Sedih sangat. Dia leka dgn duniawi smpai tak ingat akhirat. Maaf. Aku bukan la seorang yg baik untuk berckap pasal benda ni. Aku hanya meluahkan rasa sedih aku. Itu je. Semoga di buka kan pintu hati mereka. Aminnnn

Ya Allah, kau tetapkan lah iman aku untuk aku terus mencintai-Mu. Berpegang pada Al-Quran dan melakukan Sunnah Rasulullah. Aminn yang Rabbal Alamin :)

Buka kanlah pintu hati ku dan buka kan pintu hati mereka. 

#prayforgaza

Wassalam

No comments: