bertukar sudah.

January 20, 2013

/// Assalamualaikum ///

Salam diberi. Mohon dijawab salamnya :)

saya bertukar wajah. TADAAA ! sebenarnya aku malas nak edit coding sana sini. *gaya budak IT edit coding* tapi tetibe hari ni aku rajin pulak. dahlah besok nak balik. dengan assignment lagi dengan mid term lagi. arggghh. botak otak aku. sebenarnya kan ayuni, aku tak typo. aku memang nak cakap botak otak. sebab aku tak berani nak cakap botak rambut. kata kata doa tau. tak mahu tak mahu. hikhik, mohon yuni baca post aku ni. ahaks.

saya suka template baru saya ni kerana ________ *tidak lebih 100 patah perkataan*

kerana. ia simple. sesuai jiwa saya. sesuai dengan zon saya. maaf tulisannya tak nampak sangat. so. buat buat nampak. lastly sayang koranggg *muntahunggu*

#np  drama,love and relationship

\\\\ wassalam \\\