Monday, January 14, 2013

usah berbasa basi

assalamualaikum.

/// HAI ///

sebelum tu, post ni tak de kaitan yang hidup mahupun yang dah mati. okay. sekarang. bukak otak kamuu.  haha.

baru baru ni, aku ada terbaca artikel pasal wanita. sebenarnya artikel tu menarik. tajuknya pun menarik. pasal aurat wanita daripada banyak aspek. tapi aku still tak paham apa isi yang dia nak explainkan pada pembaca. tak tahu pulak kalau aku yang bongok sangat tak reti nak baca kan. sebenarnya ayat dia macam berkias kias. tapi pelislaa. kau nak smpaikan kebenaran tapi kau punya penulisan tak sampai kat hati pembaca macam aku ni. EH ? haah. kalau tak dapat isi daripada artikel tu serupa aku tak payah baca, maafkan saya.

okay. sampai situ je kot. mohon karangan aku kat atas tak nampak berkias. hahaha. okay. gaya aku macam tu. tapi tolonglah peringatan kat sesiapa. kalau nak sampaikan kebenaran ISLAM tak payah nak berkias- kias, nanti lain yang kau cakap, lain orang yang dengar tu paham. okay. peace no war. #PRAYFORGAZA
#PRAYFORGAZA #PRAYFORGAZA

----------------------Wassalam.


No comments: