Saturday, April 20, 2013

basikal.

Hai ///

aku bosan sebenarnya tu yang rasa nak main tip tap tip tap. k annoying gila.

dulu time aku sekolah rendah, aku suka naik basikal daripada pi jalan atas kaki sendiri. tak lah jauh mana sekolah dengan rumah aku. sekejap je. aku yang beriya nak naik basikal. sebab kalau malam2 kitorang ada kelas. so, bila nak pi kelas malam. tak ada la jalan kaki. bahaya kan. so, naik basikal ada lampu keselamatan gitu. haha.

aku pernah gaduh ngan kawan aku sebab basikal.

Yes, aku cam samseng sikit. k tipu. tak la samseng mana. budak budak punya perangai. time tu aku baru nak gerak balik rumah. bila nak reverse tu tetibe tertembung dengan basikal kawan aku. lampu belakang basikal aku time tu TERCABUT. kau tahu apa rasa basikal baru tetibe tertanggal lampu belakang.
Incomplete !

lepas hari tu, aku terus tak tegur dia sampai sekarang. sekarang? ye sekarang. sangat tragik kan? tapi ada aku kisah. kalau kawan perempuan ada la aku nak borak borak. kalau ngan kawan lelaki yang gaduh ngan aku ni. tak tahu nak bual topik apa. sebelum ni pun aku pernah terlanggar basikal ngan dia. habis hancus basikal aku. dengan dia pulak tu. membara betol.

Tapi kisah tu semua dulu punya cerita. sekarang dah lupa saja nak cerita balik. orang bosan memeng macam ni. serius, aku dah maafkan dia dah. tapi malas nak bertegur sapa kalau bertembung kat kampung ni.

k habis.


\\\\\\ XOXO//////

hahaha

2 comments:

_aliahwafa_ said...

eh macam drama melayu lah, tak bertegur sapa, last last pasangan bahagia. kakaka :P

nabila said...

hahaha. LULZ yang itu. tapi aku tak nak dia. nak orang lain. HAHAHA . K :D