Friday, August 2, 2013

I'm twenty-one :)

Makin hari makin tua.

tu je mampu dicakapkan diungkapkan diluahkan. K over gila.//

lupa nak cakap "Assalamualaikum" pada yang sudi membaca blog aku yang sekejap ada sekejap tak ada. bila ada internet best plus mood okay. memang syiok tulis blog.

21.7 haritu hari kelahiran yang keduapolohsatu aku. aku tak nak jadi dewasa. aku tak nak. ehek ehek ehek. *gaya trademark orang menangis cara gedik*. sebabnya banyak sangat benda yang kena pikiaq. tapi semua manusia mesti pernah lalui benda yang sama kan. apa apa jugak la yang kau orang pernag rasa. dalam keluarga ke. kawan ke. kolej ke (bahasa up-nya universiti) hahaha. K. lagi satu. love ke. kawin ke. apa apa pun la.

eh, dah keluar topik.

aku sebenarnya nak cerita. befday aku hari tu best. aku tak banyak dapat hadiah. tapi aku rasa "macam aku kat tengah orang ramai. dan aku memang wujud kat situ. "YESSS!" --" macam tu lah rasanya. hakhak. terima kasih kat housemates kita. korang buat aku rasa macam suwit gituu. kaka. dan terima kasih sangat sangat kat yang sorang tu jugakk ! Mekasehh :D

itu jelah kot. sebab aku dengar bunyi cengkerik. HAHA .

Selamat Berpuasa. Selamat Hari Raya yang bakal datang tak lama lagi :)





No comments: