Assignment :)

February 11, 2011

Assalamualaikum..


Hai..selamat pagi..eh silap..selamat tengah hari..hihi..bila dah masuk kolej or U..mesti kita terlibat dengan benda-benda ni semua..kalau tak ada..tak normal lah kan..lagi satu bila markah assignment yang kita buat ni, akan jadi sebahagian hidop daripada pointer kita..so..kene berusaha dengan lebih maju jaya..Bila dah masuk sem baru..assignment mula berlambak..tapi time cuti..rindu pulak nak buat assignment...haha..ngeng.. 

Dikesempatan ini..saya nak minta maaf zahir batin..ceceh..tak delah..sebenarnya entry aku yang ini..aku story pasal assignment ni..time tuh dibelenggu dengan assignment..bagi sesape yang salah paham mengenai itu..gue nak mintak maaf ye..sebenarnya..aku ade terangkan kat gambar yang tertera kat post tuh..cube baca betol-betol..aku bukanlah orang yang 'hot' nak explain semua tuh..tapi lebih baik aku betolkan situasi daripada terus marak kan..hahaha.. 

Bagi aku..aku tak de masa nak tulis pasal sayang ni..hisshh..aku sayangkan assignment akulah..tapi..sorry ye..bagi sesape yang salah faham..hihi..and buat sesape terasa dengan aku..hahaha..okay..ini bukan drama sedih..minta maaf sangat..  
I'm sorry..
mak masak kari..
adik goyang kaki..
hahah..korang sambong la..

Okay..belajar dan terus belajar..ini moto sekolah rendah aku..hahaha.. :) 

^^ 

Wassalam..