Aku kuat kerana...

March 11, 2011

Assalamualaikum.. 


Aku kuat kerana ALLAH.. 
Kuat rasa cinta hakiki hanya untuk Allah.. 
Aku kuat kerana nabi kita Nabi Muhammad S.A.W
Jika kita cintakan junjungan besar Rasulullah.. 
itulah bukti yang kita juga cintakan Allah.. 

Aku kuat kerana Mak Ayah..  
.merekalah yang sibuk mencari rezeki untuk kami semua .. 
Tak mengira erti penat..
Penguat semangat  aku..
Untuk aku hidup..
Aku sayang mereka..
Aku kuat kerana nenek aku.. 
Beliau telah jaga aku sejak dari aku kecik lagi.. 
Dengan penuh kesabaran..
Aku sayang mereka..
Aku kuat  kerana adik adik aku.. 
sebagai kakak dan anak sulung.. 
aku rasa ini tanggungjawab aku untuk jaga mereka..  
Aku sayang mereka .. 

Aku kuat kerana saudara aku dan juga sahabat aku 
Untuk membuktikan yang aku boleh.. 
Berdiri dan berjalan dengan sendiri..  
menjadi inspirasi hati.. 
mengisi kekosongan hati.. 
Tanpa mereka..
Tak sempurna hidup aku.. 
Dan aku sayang mereka..

..KERANA MEREKA.. 

Wassalam..