Saya suka makan (!)

March 12, 2011

Assalamualaikum.. 


sedapnya..nak makan=.=

Hari ni aku nak story pasal makan..hahaha..aku suka makan..tak kisah bebanyak pun..tapi aku suka..yelah..bila kita tak makan,maka kita akan jadi lemah,kalau jadi lemah..mula la malas nak buat kerja..bile malas nak buat kerja,kerja kita akan terbengkalai begitu saja..bila dah jadi macam tu..kita akan jadi seorang yang pemalas,..hahhaa..okay aku sudah merepek..cuti -cuti macam ni memang tak tahu nak buat..bangun pagi teros basuh baju..huuu..penat..pastu kemas umah sikit..sikit jelah..tak banyak.. hihi 

Okay..berbalik kepada tajuk kita..aku suka makan..hahha..kalau aku tak berapa nak makan..semua orang pelik..dorang ingat aku sakit..sebab nya dorang semua dah tahu yang aku suka makan..hahaha..aku jujur kan?aku makan je apa yang ada kat depan mata aku..cuma satu je aku tak makan..tak delah semua makanan aku suka..adalah setengah2 je..yang aku paling tak suka..kerepek dari kedah..alahai..yang pedas-pedas sikit..mak aku beli dari langkawi..cite ni dah lame da..sejak aku darjah 3.. 

Bermulalah cerita aku..hahah..aku suka sangat makan bendalah tu..siang malam siang malam..tetibe..aku dapat GASTRIK..mak aiii..sakit gile..pastu aku dah boikot tak nak makan bendalah tu..sampai baunya pun aku fobia..tapi bagos la bila orang dah tahu aku suka makan..hahah..mesty ade orang ckap ngan aku.. 

''bie..nak makan?nah ambek'' 

Suke giler aku..hahaha..rezeki ada kat depan mata..apa lagi..Alhamdulillah..kalau nak diikutkan berat time aku baru lahir..cuma 1.85 kg..normal tak?..ala normal la tu..bila dah beso..errmmm..tak yah nak cakap..tapi Alhamdulillah..dengan limpah kurninya..aku dapat teruskan hidup aku..macam orang lain..hihi..ayat tacing je..haha..sekarang ni..sakit gastrik aku tu..kejap ade kejap tak de..macam chipsmore la pulak..hahaha..ngengade.. 

Okay..yang pentingnya..AKU SUKA MAKAN !!  

Anda suka makan?.. 

Wassalam..




Cikin said...

uiks ? ada ke yg tak suka mkn ? sgt pelik kalau mcm tu . hehehe . cikin pon suka gila makan . sng cita , org kalau tgk bdn cikin mmg tau laa hobi cikin adalah MAKAN ! Hahah .