Wednesday, March 9, 2011

Tersiksanya hidup tanpe dia.T_T

Assalamualaikum.. 


Aku dah lame tak menatap dia..dah lame tak lihat dia..dia pun macam tak nak dengan aku..huhu..aku sedih..kekadang aku terkenangkan dia..tapi dia tak ingat aku pun.:(

.OK..STOP IT.. sila rujuk di bawah..jangan    terpedaya apa yang aku tulis kat atas ni..haha..aku tak de masa nak pakai ayat jiwang karat..cececehh..hahhaa..

Sejak jam aku rosak ni..susah betul aku nak tengok masa yang betul-betul waras..kalau nak harapkan henset..memang tak lah..sebab aku dah biasa ..bila tengok waktu..mesti tengok jam aku..huuu..yang lagi satunya jam tu guna duit aku..huuu.sebenarnya dah lame jam aku sakit..tapi..aku tetap pakai juga walaupon..dah mati..huu..mati sebab taks sengaja jatuh..sori..my lovely watch..huuu.. 

Kekadang tengok jam..pastu..terkejut sebab masa salah..baru teringat yang jam tu memang dah tak gerak..huu..aku dah hentak hentak jam tu sampai dia hidup..tapi nak buat cam mana..dah memang tak leh hidop dah..ehemm.aku okay agi..adalah housemate aku merangkap roommate aku..memang tak leh pisah dengan jam dia 24 jam..lagi la..kalau aku okay lagi..hihihi..nak tahu ke sape?hihihi...ala tahu punya korang..haha.. 

Okay..conclusion nye aku memang tak boleh hidop tanpa sebuah jam..huuu..ada je salah..huuu..hidoplah wahai jam..okay tu je..hihi..saje je nak merepek kat sini..hihihi..okay.. 

Wassalam..

6 comments:

rotashia faizal said...

tukar bateri baru la cik kak oi.. :D

..bicara hati ke hati.. said...

hahaha..thanks sha..hahha..saje je...hihi..kuar jom !!..hahha..sebab nak betulkan jam..:)

Farhan Zulhusmi said...

owh jam ku...engkau lah penawar hidup ku...tanpa mu ku lemas dlm kehausan....hahaha......
owh sayangku...jam...:-p

..bicara hati ke hati.. said...

hahahha..tak yah la nak bermadah sangat la paan..hahah..tapi..sedap gak ayat ko tu..hahhha:)

Cikin said...

yg pergi tak kan kembali . the conclusion is , biar kan laa jam tu bersemadi dgn tng . ehehe . (:

nAna fArhAna said...

uhUuu..nAk tAw la sApe oRg yG xlEy psAh ngAn jAm tUe....blEy..???hahaha~