Contest jikalau aku Doraemon

March 3, 2011


Assalamualaikum..



Hai..rase teringin pulak nak join contest ni..boleh jadi miss kerepek yang merepek..hahaha..aku cume nak try je..ape salahnya kita mencuba sesuatu perkara kan?tak salah pun..janji niat kita benar.. Kalau nak tahu lebih lanjut..tengok la kat blog tuan ini..ikachenta..klik tau kalau tak klik rugi sesangat.. terime kasih sangat kat cik luvelia sebab tag aku untuk contest ni..terima kasih ya^^

Okay..aku nak mulakan cerita merepek aku..kalau tak merepek jugak..buat-buat merepek la ye.. 

Pada suatu hari.... ceh.. 

Kartun Doraemon ni popular sangat..dari dulu sampailah sekarang..adek-adek aku yang kecik tengok..ape lagi tanpa segan silu..aku pun join la tengok..hahaha..ceritanya pun berkenaan fantasi dengan niat untuk menolong Nabila..opps..silap..Nobita..haha..name pun dah nak dekat-dekat kan?..jangan kata soal jodoh ye..tak de kene mengene langsung...okay kita teruskan misi kita untuk jadi ratu kerepek yang merepek..hihi... 

Kalau aku jadi Doraemon..aku boleh pegi mana-mana tempat yang aku suke..hihi..gune helikpta yang ade kat atas kepala dia..pastu..tak yah susah-susah berimpit-impit macam nasi impit kat KTM..and tak yah naik bas..gune helikopta tu pon tak pe..yang penting boleh fly..hiiiii..seronoknya..kalau ramai-ramai lagi best..pergi mines ngan helikopta tu..hihi..seronoknya..satu lagi..dpat jimat duit kan?.. 

Lagi satu..kalau aku jadi Doraemon..aku tak yah hard sangat study..sebab boleh gune barang dalam poket comel Doraemon..hihi..macam..dulu ..masa Nobita nak exam..Doraemon bagi die roti..pastuh roti tu lekapkan kat buku yang kita baca..so..melekatkah tulisan yang ada kat buku tu..tak yah bace..just makan roti yang dah ada tulisan tu..aku nak macam tu..setiap hari tak yah makan nasi pon tak pe..sebab nanti kang banyak roti kene makan time exam..hahaha.. 

Mesin masa..ha!..aku suka..kalau aku jadi Doraemon..aku nak kembali ke waktu dulu..and then kenal nenek moyang aku yang dulu..pastuh..nak tengok macam mane situasi zaman dulu..bestnye..mestilah dari zaman dinosour lagi..kalau boleh aku nak jadi tarzan waktu tu..haha..boleh la berkawan dengan makhluk-makhluk kat situ..hihihi.. 

Yang penting aku akan ponggah semua barang yang ada kat dalam poket Doraemon..hahaha.. ngeeee..bestnya..tapi..itu hanyalah fantasi semata-mata..hahaha.. 

Okay..dengan ini..saya mengisytiharkan kawan yang nak di tag secara rasmi..kalau rase-rase macam tak nak buat..tak pelah..REDHA je..hihi.. 

1-Tashia 
2-Nana 
3-Yuna yuni..
4-Senah 
5-hanis 
6- Madiha 
7-Along

Korang semuakan memang popular dengan kemerepekan ..so..serlahkanlah bakat yang korang ada tu ye..jangan persia-siakan ye..selamat mencuba..sesape yang nak buat tu buat je..tapi..kene letak link kat blog tuan contest ni ye..cik ika chenta .. 

Selamat maju jaya..hihi.. 

Wassalam..
. said...

hee..ika pun nk roti tu gak..hee~

gud luck tau..

~masithah hanis~ said...

huhuhu...tq:)