Monday, April 18, 2011

makanan oh makanan..

Assalamualaikum.. 


Hoi hoi makanan makanan..haha..dimana makanan..apa ni..tak boleh dipercayai..tak boleh diterima dek akal..memang kena jaga perut selalu belalu..disebabkan tak makan malam..kata tutup cafe pukul 10 malam..ni tak.sebelum pukul 8 dah tak de makanan da..nak buat macam kebiasaannya..memang tak lah.. 


Apa yang biasa?..perkara yang boleh dikatakan biasa..tempah makanan kat orang yang betul-betul ada transport..habis sentap gila dalam kelas tadi..antara faktor-faktor kemurungan..suka minta tolong orang..memang yang jadi contohnya..selalu kirim makanan..memang sentap sangatlah..tak delah selalu tempah makanan..kadang-kadang jelah..kan kan kan?.. angguk cepat.. hahaha.. 


Makan maggi memang tak boleh nak isi perut sangat la..bukan menambahkan isi dalam perut..tapi tambah tambah sakit adalah..okay..sejak bila pulak aku jadi anti maggi nih..okay..stop it..memang tajuk kemurungan yang aku belajar tadi..buat aku sentap sentap sentap..erghh..tapi itulah ilmu kan.. 

okay..aku tak de menda nak cakap..just ini je..hihih..weyy..dah nak dekat final lagi..tapi aku disini masih tak sedarkan diri..opss..tak sedar diri..hahaha..harap-harap..dugaan yang akan datang dapatlah aku tempuh..ceceehh..kalau dah nak dekat final ni..memang banyak ranjau yang datang..lagi-lagi..sayang sangat nak tinggalkan asasi..walaupun macam dah lama sangat kami bersama tapi hanya mengambil 1 tahun je untuk kami kenal antara satu sama lain..setiap pertemuan pasti ada perpisahan..if kita berpisah sekalipun..tapi tak bermakna kita takkan jumpa dengan satu sama lain kan?. kalau ditakdirkan jumpa..tak boleh halang..kalau sebaliknya pun..tak boleh halang juga kan?.. 


Banyak kenangan berlaku antara kita semua..peristiwa suka duka semua terkumpul jadi satu..kenangan..ia tercipta sebuah kenangan..bercakap tentang reunion..apa kata buat reunion setahun sekali..haha..mestilah orang tak setujuk dengan cadangan aku..hahaha..dah kawin..dah ada anak ..baru boleh buat reunion..haishh..apakah?..aku nak ambil ikhtibar tentang arwah..arwah pernah tanya kat kami ''bila nak buat reunion''..dia kata lagi..''aku rindu korang semua''..tengok..aku tak sempat jumpa dia kat reunion..walaupun kami nampak mcam beria-ria buat reunion..itulah ceritanya..  


Manalah tahu kan..kawan sekelas aku..management B..semua pergi oversea.tinggal aku sorang sorang je..wuuuu~..buat reunion seorang diri la nampaknya..yang penting..aku tetap ingat korang..and korang sentiasa dalam ingatan..aku tak kan pernah lupa weyyy..so sweet memory...sayang korang semua..itu je kott..hihi..tak nak lebih lebih..dah meleweng sangat ni.haha.. 


NOTA 555  
  • Tak de nota kaki..nota tangan je ada..  

..Wassalam..







4 comments:

_aLiaHwaFa_ said...

memang nangis je la aku malam ni. haha. lagu blog ko masuk dgn post ni. <3 asasi :D

..bicara hati ke hati.. said...

hehe..aku suka lagu ni..ingatkan aku tentang kenangan kita..:)

rotashia faizal said...

nak join jugak reunion tu... haha XD

..bicara hati ke hati.. said...

hahaha..boleh je..hahha..