tragedi

April 2, 2011

Assalamualaikum..

hai.selamat tengah hari..aku nak share story pasal bas sekolah ni..


Apa pendapat korang pasal gambo ni?haha..pernah alami..tak delah..aku saja je nak share ngan korang pasal bas ni yang ditimpa kemalangan..bas ni on the way nak pergi sekolah..adalah budak budak sekolah kat dalam bas..entah macam mana boleh termasuk dalam parit..aku jumpa gambar ni pun time aku jalan-jalan and usya-usya kat fb kawan aku..creadit to kawanku,nabilah..thank ya..

Kata adik aku,kejadian ni berlaku tahun lepas time dorang pereksa akhir tahun..alhamdulillah mereka tak de papae..just buku dorang yang dorang exam tu dah habis da..huhu..anywhere thanks for kawanku..bas ni odw nak pergi sekolah kesayangan aku..pergi sekolah jeram la..huhuhu~

Maybe kalau aku yang alami memang trauma habis..alhamdulillah student yang naik bas ni tak de pape..aminnn..


Wassalam