Doa kami mengiringimu

May 24, 2011

Assalamualaikum.. 

Pagi tadi aku ade terima khabar bahawa salah seorang kawan kami telah kembali ke rahmatullah..Al-fatihah buat dia..takziah juga buat keluarga nya..orang panggil dia dengan nama baq..nama sebenarnya Bakri Ibni Bin Yahya..minta maaf kalau tersilap..khilaf saya..walaupun aku tak rapat dengan arwah..aku tahu macam mana rasanya bila dapat tahu bahwa slh seorang rakan kita dah kembali ke rahmatullah..semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang yang soleh..aminn..hanya doa yang mampu diberi..semlam aku ada mimpi yang aku ada baca yassin..tapi..may be itu hanya kebetulan sahaja..kepada keluarganya..serta kawan-kawan..bersabarlah dengan apa yang berlaku..Allah lebih sayangkan dia daripada kita sayangkan dia..kepada rakan aku,adib..bersabarlah dengan dugaan ini..bukan adib sahaja..kepada semua-semua orang juge.. 

minta maaf..post kali ni pendek..mode sedih.. 

AL-FATIHAH.. 

..Wassalam..