esok esok dan bakso..haha

May 25, 2011

Assalamualaikum.. 


hai korang..sori ..sebenarnya macam tak nak update..tapi bile kenang balik..bilalah nak update..kalau balik esok tak semestinya aku online..ini disebabkan lah faktor yang telah mematikan perkhidmatannya untuk berkhidmat untuk aku..kalau nak daftar balik..rase macam malas sangat..kalau tak daftar..diri jugak yang susah nanty dengan  assignment yang mungkin susah kot..ntahlah..biasalah..bila hati dah basi dengan semua ni..kembalikan semngat ni..kembalikan kembalikan !..ergghh.. 


Macam mana nak semangat balik ye..susah la macam ni..adoyai..chaiok chaiyok..aku memang berhasrat nak ambil degree banking islamic..tapi itulah misi utama aku..harap-harap aku boleh masuk dengan kos ni..aminn..pasal benda yang aku nak buat waktu cuti kali ni..tak kesemuanya aku buat..disebabkan beberapa sebab yang aku rasa aku boleh elakkan ..haha.. 


  • Spend time dengan family tersayang..   
- boleh la..ade la jugak..sikit-sikit..ptag2 tu keluar la jugak umah..walaupn agak malas ye untk keluar dari rumah..


  • Buat i/c baru..haha..muka darjah 6 aku lain gila..hahaha..harap boleh tukar cepat !haha  
-bendalah ni lah yang aku tak sempat nak buat..nak gi sana dahlah time waktu office..bila la pulak aku nak pegi..=.=''


  • Nak tinggal rumah nenek dan jaga nenek tersayang..aminnn..  
-hehehe..baru tidur dengan nenek semalam..hahaha..walaupn kene tutp semua lampu..haha


  • Nak jumpa kawan-kawan..bestnya~  
-Ala..ni yang kecewa ni..tak dapat jumpa semua nye..tapi ade lah yang jumpa sikit..macm..kak Yam,Yuni,ecot..tu je..


  • Nak jadi cikgu garang kat rumah.. *ajar*  
-ajar budk kecik ngaji.haha.. 


  • Kalau boleh nak carik duit sendiri..hihi..  
tak menyempat..huhuhu


  •  Belajar masak cupcake..nyum nyum..hahaha 
-harammm..haha..tak de bahan..kalau beli pong mcm tak beli..haha


  • Lepak rumah kawan..haha..*gosip* haha 
-masalahnya..kwan aku ramai yang keje..tapi sekali sekala adelah kawan lepak umah aku..


  • Misi untuk menjinakkan anak kucing yang agak bongkak dan sombong..siap kau !hahah..  
-memang susah betul nak jinakkan dorang..punyelah rase suci dan murni mkn dpan dorang..sanggup makan ddk kat pintu dapur..haha..


  • Kalau boleh nak try buat kek bluberry..haha..*blueberry nye nak dapat dari mana?apa susah cari jem blueberi la*hahaha  

Nilah yang kecewa ni..ingt nak bt time hari jadi mak aku..suprised la kononnya....tapi kalau cari bahan kat sini mcm susah gile..lain kali boleh la kot..huhu

  • Seperti biasa..buat kerja suri rumah le.. 
=.=''everyday.. 




Nilah activity aku..mkan depan pintu..sanggup duduk bersimpuh sebab nak bagi kucing tu makan..aku tahu dorang tu malu nak makan depan aku..aku bla je..tengok makanan dah tak de..memang bijak betul la..tak pe..lain kai la kott.. okay..post ni mcm jual ikan untk aku..hahah

itu je kot.. 

sedih bila tengok berita tntang runtuhan tu kat 360..sedih pilu semua ade..semoga mangsa runtuhan yang telah kembali ke rahmatullah tergolong dalam golongan yang soleh..aminnn.. 



..Wassalam..