hai semua !

May 19, 2011

Assalamualaikum.. 


Kat sini nak ucap HAI je..sebenarnya selama ni tak update pong sebab tara ada idea.beruk band jadi masalah..kejap agi nak hentikan perkhidmatan dengan beruk bang ni..sebab..masalah yang tertentu..tak tahu la lepas ni dapat update ke dok..doa doa..aminn..nak habiskna sisa hidup dengan beruk band sebelum dia lesap.haha..macam-macam situasi,konklusi berlaku kat aku..haha..bt reunion kat MID sudah..tapi sikit je yang ada..sedikit keciwa la..ape pong..aku suka jumpa kengkawan lama aku..itu baru buat reunion sekolah menengah aku..kalau reunion sekolah rendah..whooaaa..gempak..dah lama tak jumpa dorang-dorang..haha..bak kata kawan aku..kawan kami kat kampung ni banyak dah pindah randah..macam zombie..wahahaha..okay..aku tak nak jadi sebahagian daripada golongan zombie itu..hahaha 


Semalam pulak aku pergi sekolah lama aku..nak ambek sijil SPM punya pasai..lepas tu lepak kat kuala selangr..jengjalan..dah maju weiiii...untung la..haha..kat tempat aku pong panggil pekan lagi..untung la tuan badan..haha..ade wayang..karok..boling..macam-macam..okay..aku jeles..haha..ermmm..nak tahu ke sempena cuti ni aku buat ape je..okay..ikut senarai aku hari tu lah..tapi kalau sambung belajar isnin ni..tak sempat la nak tunaikan semua..aku pong blur nak sambung belajar bile..ape pong..ape yang penting..kerjasama dlm meluluskan diri ini ke degree..tak mau repeat..serius..aku jawab hari tu macam haprak..lagi2 kertas akhir..adoyai..apepun berserah pada yang MAHA ESA..haha..



tapi aku nak balik sana..tak mau dok lama-lama kat kampung..aku duk sekejap pong..banyak beban kat kepala hotak..adeehhh..orang misteri tidak mahu dirinya dikenali dan dia mengenali aku..adehh..mengade la.



Comel la tak kucin ni?hihihi..bukan kucin aku..kucin jiran aku..tengah seronok main badminton..tetibe mencecet lari kat halaman rumah aku..haha.comel..men kat pokok la..last2 tak main badminton..main kucing adalah..haha.. ^^

okay lupakan..k..itu je..aku harap korang have a nice day!!!.. 


Have a nice day ! 


..wassalam..