my new life..err

June 12, 2011

Assalamualaikum.. 


macam dah lama tak update *memang pong..tak sedar dirih*sejak ambik bachelor*susah betul nak ckap*..errr..org kata kene struggle sikit..tak sikit tapi banyak..grr..ingtkan nak balik rumah disebabkan blum buat medical ceckup untuk intake ni..malas nye nak medical semua tuh..mana tak nye..hari tuh buat medical checup kat klinik tempat aku..mule2 keluar duit seratus lebih..lepastu..kate nak check darah..''dik kena tambah lagi harga ni?''nurse kata..''ha?kene tambah..''so kena keluarkan..tak sikit tapi banyak..mencecah RM210..okay..bagi aku itu satu jumlah yang banyak ..dengan harga ni aku boleh beli makanan untuk dua bulan tuh..okay menipu..bkan setakat makanan..pompuan kan?haha..


Subject untuk degree boleh la..nak kata susah..kena hard study la..Insya-Allah..aminn..lecturer pun smua baik-baik..aminn..tapi aku ade dapat cikgu yang luar negara..haha..*batak*..haha.aku cube untuk set kan mind aku untuk bertukar ke english..tapi dapat terima sikit..aku takut subject ni je..harap-harap lepas la..aminn..aku kesian sebenarnya..=.=''minggu ni..bile jalan je dah ngantujk.bila buat ni je ngantuk..pebenda la.. 


Aku harap hidup aku sekarang baik-baik saja.*tak malu doakan untuk diri sendiri*..okayla..aku pon harap kawan-kawan aku sihat sihat belaka..especially untuk satu kelas aku tyme asasi..aku rindu korang..haha..gile..nana,mya,ngan tashia..rindu nye kat korang..:)..tapi still smile untuk korang.. 

Ok babai.. 

Wassalam
hadinesta said...

semoga berjaya... :D

Nabilabee said...

tenks hadi:)..ko pon..gud luck..

are-que madiha said...

ceeehh,, degree kee?????

faiznur rotashia said...

wah... lect dari mana b? laki ke pompuan? hahaha