sharing is very caring

July 14, 2011

Assalamualaikum. 




Haip!.haha.sementara ade wifi yang tak berapa nak dinamakan wifi.baik aku post ape yang aku nak post..haha..aku tak nak terdapat lelabah,kumbang,sarang tebuan..nanti tak seronok..bersepah..nanti kena pakai clean and clear kat sini..haha..setiap kali nak online..sakithati..ergh..sebab ape..sebab line tak berapa nak ada..haha..lagi satu bile aku bnyak idea lah time tu tak de line..dugaan..sebenarnya aku bukan nak habaq pasal bndalah ni..aku nak cite pasal lain..haha.. 



INI MASALAH ! 






MASALAH APA?! 







INI MASALAH BESAR!






BESAR SANGAT !






Sila pastikan anda semua dalam keadaan bersedia.. 
hahaha 


HAHA..rasa gempak tak.sebenarnya tak delah gempak macam yang diuar-uarkan seperti diatas..haha..anda sedang ditipu..haha..*apa aku mengarut ni?refresh minda..haha..kenapa aku cakap sharing is very very very caring?haha..memangla caring wehh..cubelah korang bayangkan kalau kita brkongsi masalah dengan sesiapa pun even dengan seekor kucing*ceh.*.ambil berat la tuh kan?hape aku merepek ni,macam nilah..kalau kita kongsi sesuatu tu dengan someone or somebody..and then orang yang lagi satu tu dengar kan kan kan,mestilah orang yang bercerita tu akan lega..kankankan..pernah rasa macam tuh..kalau tak pernah rasa sebegitu,rugiwehhh..haha..sebab itulah kalau kita share,kita care..kankankan..one more time..  




Kita share,Kita care 

Haha..macam tulah..bila kita dengar cerita or gosip dari mulut orang tu sendiri..kita akan terkejut..tapi just keep that secret..itulah hakikat..tapi ada juga benda yang kita tak boleh cerita kat orang lain..ye ke?itu aku lah.haha..itulah namanya rahsia..tapi benda yang bernama rahsia tak selamanya rahsia..ini pun aku pernah dengar dari sape ntah..aku rasa kat TV..pengaruh TV betul..haha..tapi betul la kan..tapi ada juga orang cakap..rahsiatetaprahsia..tapi tak selamanya rahsia kan?haha..eh?lari tajuk ni. 


Sebenarnya..kan kan kan..aku tak tahu ape input yang aku bagi kat korang ni..haish..ape punya manusia lah..macam nilah..kalau korang faham apa yang aku telah merepek seperti yang diatas..kira korang dapat la outputnye kan?haha..apa yang korang faham tu sikit ke banyak ke..kira ilmu yang aku curahkan yang tak seberapa ni..kira okay la latuh kan..haha..aja aja FIGHTING!



okay,kepala bagai nak pecah,tekak meronta2..hidung bagai terkena sengatan lebah..errgghh.. 


..Wassalam..
hadinesta said...

:)

Nabilabee said...

#hadi :ko ni menimbulkan persoalan yg bsar..haha