Monday, October 31, 2011

aku di-Tag oleh YUNA wehh!

assalamualaikum..

kali ni aku di tag oleh Yuna..artis tuuu..kahkahkah..sebenarnya saja nak buat cite gempak..aku di-tag oleh kawan aku sendiri..orang panggil dia yuni..tapi macam dah tersangkut pulak nama yuna..hahaha..saya gurau jee..haha..dah lama gila orang tak tag aku..haha..terima kasih yuna eh yunii..hehe

11 things about me! 

*nama aku farhatun nabila.

*umur 19 tahun..tahun dpan bulan 7 ..umur dah 20 tahun..omaigod!

*suka warna merah.hitam.pink.putih.

*aku sangat suka kucing..ada bela kucing kat sini..tapi sungguh tak mesra alam sikucing itu.

*suka tengok cerita korea yang funny..tapi adek-adek aku lagi tahu pasal korea dari aku..haha

*teringin nak ada basikal..boleh la bersenam dalam kampungni.. #tetibe.basikal dulu dah dibuat eksperimen.rosakharapan.haha

*suka dengar lagu..tanpa muzik memang aku tak boleh hidup kott.. haha

*suka letak beg dekat seblah kiri..dah biasa kott..

*suka draw apaapa bila bosan gila.haha

*dulu aku nak jadi pelukis ke designer ke..tapi terlajak course..haha..hambek kauu..

*ada masa..aku suka makan..bila aku kata tak nak makan..mereka pelik..hahaha..dan saya digelar 'ratu makanan'..hahahahah 

kantoi la kauu..haha..semua  yang kat atas ni..memang bukan rekaan ..tapi ia amat benar belaka belaka..aku tak suka menipu..dan tak pandai menipu..kahkahkah...

the question are :


   - asal usul nama korng?
asal-usul?aku tak tahu nak jawab macam mana..tapi..nama aku kira special la..haha..adik aku ramai yg farah cuma aku dengan sorang adek je yang lain..haha

                                                       - ciri-ciri baju pengantin idaman?
baju pengantin?kahkahkah..okaylah..jenis yang tutup aurat yng utama..simple! tapi nmpak cantik.haha
                                      

- ap pandgn korng mengenai kucing?(ye..kucing yg 4 kaki tu..,)

takkan tak tahu kott.aku kan suka kucing..hahaha..ia tersangatlah comel..haha

- tanda-tanda korng tgah marah ..?
aku akan diam seribu bahasa..tak nak kena tempias kan?..diam je..haha..ataupun buat aku ketawa..hilanglah marah tu..haha

- roti gardinea akan sedap dimakan bila...
ermm..tak tahu laaa..kalau aku,aku makan je bila bila..haha

- ade idea x mcm mane nak jdi kaya cepat ?
kaya?ermm..usaha lah..

- nama anak pertama jika lelaki ?
ermm..tak pikir lagi kott..tanya si suami..kahkahkah..

- hero feveret ?
ha?

- antara negeri kelantan dan terengganu mane satu korng admire? kenapa?
tak tahu laaa..haha..manamana je..

- kereta idaman?
tak tahu la pulakk..kihkih..myvi pun dh ckup daahh..haha

- menu kfc yg korng suka, kenapa? 
suka makan snack plate,wajib ada cheesy wedges*aku tak tahu eja macam mana..haha..sebab snackplate ada 2 ayam..haha  

fuuuhhh..selesai sudahh..hehe..tapi kan kan kan..aku tak tahu nak tag sape..hihi..saya tak tahu nak bt cam mana..haha..okay..thanks bebanyak kat ayuni sama dengan yuna..haha..sebab sudi tag aku ni,,hehe..terima kasih ayu! hehe..

okay.

..wassalam..

2 comments:

Yuna yuni said...

bhahahaha..gudjob!
ak suke bab kereta idaman tu..myvi je?? omg..O.o'? haha..thank atun..sayang kau

nabila said...

sama-sama yuna yuni..haha..sayang kau jugak.~