Wednesday, October 16, 2013

hari raya hari keluarga

\\ Assalamualaikum // 

Hai, nak ucap selamat hari raya Aidiladha untuk semua kaum muslimin yang ada kat mukabumi ni. Hihi... Selamat juga tumbangkan makan lembu kambing unta dan sewaktu dengannya. 

pagi semalam, macam biasa sambut hari raya kat rumah nenda pastu rewang rewang sikit. Sampai je rumah nenek, terus kena potong bawang besar ngan bawang puteh. menangis tak berlagu menghiris satu talam tu. tapi seronok gaya macam kenduri kawin gitu. pastu semalam konon mood raya datang sarung la jubah hitam ngan tudung biasa. sampai sampai je nampak semua sedara sedara pakai baju dengan seluar. pastu nampak hadiah hamper la apa la. "ni sah ada hari keluarga"- dalam hati. tapi gasak je join satu pertandingan pakai jubah. itupun kalah kauu. haha. lagi satu berborak ngan paman rosman pasal isamic banking system. macam macam paman kongsi. tunjuk satu buku ni. syiok tengok bukunya. sekali nak balik tu, tetiba paman hulur buku baru tadi. kiki. rezeki ada kat mana mana. terima kasih paman ! :D


                                                               bestnya kalau selalu macam ni ada hari keluarga  v(^^,)v

pastu buat buat tak ingat ada satu paper jumaat ni. mekaseh la. ahaks 

banyak jugak 'pastu' aku bila baca balik. 
nenda tercinta :D


"elleh, nak menunjuk lettew"


thaqif anak buah baru lahir :D

achik



si pengumpul tegar candy





dah sampai situ je. gambar semabelih lembu aku segan nak snap kekonon malu nak dikatakan jakun sebab tangkap gambar lembu tengah korban. haha

dulu padang nilah tempat aku ngan adik aku kutip dan cari belalang. nak buat pebenda pun tak tahu la masa dedulu. haha. dahla kbabai :D

No comments: