Reunion Management B Asasi :D

March 11, 2014

Assalamualaikum,

Hallo//

tetiba rajin nak update blog semata tak leh tido. eh tak, sebebnarnya tak leh tido sebab rajin nak update blog yang dah lama cicak beranak.  kay. 

090314 - sunday


9/03/2014 - satu tarikh yang insyaAllah akan ingat sampai bebila. walaupun penat tahap nak pengsan muntah tapi bila lagi nak seronok seronok macam gitu. tanpa sesaat seminit dan sejam dan berejam ingat final yang bakal tiba. siapa tahan bila hari hari ingat final exam. buat bengkak otak kot. kay. 

ini reunion untuk kali kedua kitorang batch asasi Management B (MB). thanks for Juni sebab ajjin arrange kan reunion tuk kali ini (tepuk tangan laju laju). siang malam malam dia dok pikiq reunion ni. haha. tahniah weh. dan terima kasih yang hadir. juni, hana, kak nina, khalisah, tira sam, tira yazarinan,syakira, dayat, hadi, khai, syahmi, paan,. sangat best ngan korang. 

aku malas nak taip pepanjang sebab bukan orang nak baca pon kan kan kan. haha 


sebelum korang scroll bawahtengok gmbar, aku nak korang tahu ni 

semoga apa yang berlaku 090314 kita boleh abadikan sampai bebila. sampai kita dah keje ke, dah kawin ke, tak kisah la. tapi sampai bila bila. moga ukhuwah kita bertambah rapat. InsyaAllah. aku nak pohon seribu kemaafan kalau aku ada buat silap dari aku kenal korang sampai ke harini. dan mungkin sampai bila bila. seronok dapat kenal korang. sangats. terima kasih engkorang. aku sayang gila kat korang semua. :D













































terima kasih, you all just make my perfect day. :D 
dayat said...

tudia gambaq selfie aku dgn shapa pun hang letak.. nasib baik aku tak bagi gambaq selfie yg aku duck face tu. hahaha