Thursday, June 26, 2014

selamat ber-puasa :]

assalamualaikum,

sumpah rindu dengan blog sendiri. bila bukak je tutup. bila bukak je tutup. hm.

K

selalu kalau balik kampung rasa seronok tu tak delah rasa seronok sangat. sekarang bila dah lama lama. setiap minggu rasa naaaak balikkk je. lantakla duit berhabis sebab upah driver bas dengan ktm. tak kesah semua tu. yang penting balik. mungkin bahana sebab cuti sem terlalu lama. dan aku terpaksa tahan homesick aku selama lebih 3 bulan mungkin kat kuis ni. lagi lagi bila ada budak satu kepala gosip time cuti haritu. kemain bergooosip je tiap hari. LOL

dan aku tak sabar nak balik kampung besok. hee :D

lagi satu tak sabar nak sambut puasa. haaa rindu suasana gumbira meriah gilang terbilang tu. hari siang tanpa makan dan minum. ingat kena tahan lapar dahaga je kee. menahan diri daripada bergosip. itu sangat pasti. so, mohon lempang aku kalau aku yang mulakan sebarang gosip. ahha.

aku dah terlajak menaip dah ni. \\

selamat menyambut Ramadhan Mubarak. ingat, jangan lupa sahur. selalu lah baca Quran. kalau boleh lepas maghrib selalu lah baca. sebab aku ada baca satu info ni dia kata. kalau kita baca Quran setelah maghrib, kita dapat kecergasan otak. benda baik kann. insyaAllah, Allah makbulkan.

akhir kata, anyyong :)

1 comment:

nurul atika said...

selamat berpuasa :)