Thursday, July 24, 2014

annoying pada aku post ni.

Assalamualaikum dan salam Ramadhan :D

Patutnya kena habiskan assignment. disebabkan dengar lagu kuat kuat. tak boleh bagi perhatian yang penuh. k salahkan lagu pulak.

pernah tak kau rasa dulu kau pernah sedih satu perkara sampai 3 hari tanpa jamah makanan yang banyak. tanpa mood yang baik. sampai orang bercakap kenapa pon, aku tetiba nangis bawah bantal. itu dulu. tapi sebabkan rasa sensitip ada balik. perkara sedih gila nak mampus tu tetiba muncul balik. tapi tak ada la smpai nangis bawah bantal. ngadu kat adik masalah. dulu aku kira macam terok jugak la. sampai nak cerita kat adik pun tersekat sekat sebab sedih sangat. dan, sekarang rasa tu timbul balik. tapi buat apa nak layan balik en. dah lama dah. (walaupon tak lama sangat) 

Dan Sekarang, 

biar aku tenangkan hati sendiri dengan hasil taipan tangan sendiri \

*tarik nafas* hembus. 

Okay wahai hamba Allah, buat apa la kau nak sedih perkara macam tu. wake up.!pandang dunia (skema gila). hiraukan semua masalah yang penting kau cheerful evelidey. orang carik pasal ngan kau. orang sakitkan hati kau. biar aja. lantakkan aje. Allah kan ada. amin. 


Okay semangat sikit. boleh sambut buat assignment. agak annoying la jugak. CAW :D


1 comment:

_aliahwafa_ said...

tension tension nak lepas geram whatsapp aku! nanti gi sana lepak secret recipe eh story story. minduuu nak nangis kat situ hahaha.